Pitais varmasti aloitella esittelemalla nainen kirjoitusten takana. Hola!

 Ikaa on 28 vuotta, ja seitseman viimeista vuotta olen viettanyt eri puolilla Brittein Saaria. Nykyisin asustelen Pohjois-Englannissa, teen kunniallista paivatyota valtion palveluksessa (talla hetkella maarittelemattomalla alalla, tyonantakja kun ei hyvalla katso 'vuodatuksia') ja yritan hallita kaaosta joka myos tunnetaan nimella siviilielamani.

 Tyon ohella yritan matkailla jonkin verran, ja tavoitteena on opetella surffaamaan kunhan aikaa loytyy. Muuten aika kuluu punttiksessa ja TVn aarella, vapaaehtoisduuniakin yritan ajoittain tehda. Asustelen kamppikseni/vuokraemantani ja taman kissan kanssa suhteellisen suuren kaupungin laidoilla. Omaan asuntolainaan ei ole varaa, eika suuremmin intoakaan opintolainan jaljilta. Eihan sita viitsi asuntoa ostaa kun elama on hyvin avoinna talla hetkella. Jatko-opintoja suunnittelen kovasti talla hetkella, saa nahda kuinka homma etenee tulevaisuudessa.

 Siviilielaman kaaos, kuinka sita voisi kuvailla... kollega joka ei ole varsinaisesti enaa vain kollega. Naimisissa oleva ystava joka kayttaytyy epasopivasti (ja jonka kanssa olen suuntaamassa marraskuussa Amsterdamiin, kiitos kolmen Guinness-tuopin aikaansaavan mielenheikkouden.). Toissa hilluva vapaaehtoinen joka on juuri tayttanyt 17 vuotta... ja pari muuta vakavasti varteenotettavaa vaihtoehtoa. 

 Oh bejeezus, what to do? 28- vuotiaanan pitaisi olla jo kykeneva hallitsemaan elamaansa paremmin kun mina talla hetkella.

 Talla hetkella lomailen Skotlannissa paivan verran. Tavoitteena oli selvitella tilannetta naimisissa olevan ystavani 'A'n kanssa, mutta tama lahtee setansa haihin jo illalla, joten hommaan ei ole tulossa minkaanasteista selkeytta ennen syksya. A on tulossa visiitille suunnalleni jossain vaiheessa, ja marraskuussa aiomme lahtea Amsterdamiin pikaiselle seikkailulle (luultavasti Heineken- museo vie voimani niin ettei keskusteluun ja filosofointiin jaa aikaa). Mukaan on tulossa viela maarittelematon maara ihmisia, omaksi turvaverkokseni, epailematta :-)!